De oudervereniging van Klavertjevier heet United Parents Klavertjevier. Het comité werkt aan de positieve samenwerking tussen ouders en de school. Alle ouders van Klavertjevier zijn er welkom.

Wat doet het oudercomité?

• Het comité organiseert gezellige activiteiten voor ouders en kinderen. Zoals koffiemomenten, een rommelmarkt, een lentedrink, ‘Klavertjevier got talent’,...
  • Het comité steunt de projecten van de school financieel en praktisch. ‘De groene speelplaats’ is hier een mooi voorbeeld van.
  • Ouders die vragen hebben over de school kunnen terecht bij het oudercomité.
  • Het comité gaat in dialoog met de leerkrachten en directie.

Heb je een vraag of een voorstel? Wil je een handje toesteken? Je kan het oudercomité bereiken via oc.klavertjevierberchem@gmail.com

Onze huidige contactpersonen:

Kleuterschool: An Vloeberghs
Lagere school: Kathleen Mostien

Projecten

Elk jaar houden we een wafelverkoop. Zo zamelen we geld in voor onze mooie projecten. Wil je onze school steunen? Koop dan onze lekkere wafels.

In onze kleuterschool was er een verwilderd, verwaarloosd stukje extra speelruimte. Dit vond iedereen uiteraard heel jammer. Het oudercomité richtte daarom een werkgroep op om er een mooie speelruimte van te maken. Ouders, leerkrachten en kinderen werkten samen en toverden het lapje grond om tot een prachtige groene speelruimte. Een resultaat om trots op te zijn!

Ook in de lagere school creëerden we in het verleden een prachtige groene ruimte. Deze krijgt van het oudercomité een jaarlijkse opfrissingsbeurt. Een mooi resultaat!